E-ticaret sitenizin kullanımı ile ilgili eğitici makaleleri arayın.
YÖNETİM PANELİ ŞİFREMİ UNUTTUM İŞLEMLERİ
T-Soft müşterilerinin yönetim paneline erişememesi ve şifresiyle giriş yapamaması durumunda aşağıdaki adımları takip ederek çözüm sunabilirsiniz.Yönetim paneli şifre so...
KULLANICI YETKİLENDİRME HATASI
T-Soft e-ticaret altyapısı ile yönetim paneline eklenen her kullanıcının yetkileri kontrol edilebilmektedir.Aynı veya benzer bölümlerde çalışan kullanıcılar için gruplar o...
FİYAT STOK DEĞİŞİM MAİLİ GÖNDERİM ADRESİ
Ürün yönetimlerini xml, erp, web servis veya manuel olarak yönetilirken değişen fiyat ve stok bilgilerinin takibi sağlanabilmektedir.Fiyat ve stok uyarısı yönetim panelinde ek...
WEBSERVİS KULLANICI ID BİLGİSİ PRIMARY KEY HATASI
Veritabanında web servis kullanıcıları tablosunda "ID" sütununda "primary key" özelliği bulunmaması hatasında aşağıdaki sql kodunu çalıştırabilirsiniz.Sql Kodu : ALTER TABLE `webservi...
DİL DEĞİŞKENİ KODLARI KULLANIMI
Birden fazla dil kullanılan sitelerde "Tasarım > Blok Yönetimi" sayfasında kullanılan ve yeni oluşturulmuş bloklarda şablon içerikleri dile göre farklılaştırılabilir.Bloklarda kull...
CANONICAL LİNK KULLANIMI
Canonical URL adını rel=”canonical” etiketinden almaktadır. Canonical URL, aynı içeriğe sahip olabilme ihtimali olan iki veya daha fazla sayfadan, arama motorunun hangi linki d...
ŞABLONDA KOD GİZLEME / YORUM SATIRINA ALMA
Müşterilerden sıklıkla talep edilen konulardan birisi sayfalarda kullanmadıkları alanların kaldırılmasıdır.Talep edilen alanlar içerisinde ayarlar üzerinden yönetilen veya ü...
SMTP MAIL HATALARI
SMTP (Simple Mail Transfer Protocol), elektronik posta (e-posta) iletimi için kullanılan standart bir iletişim protokolüdür. Bu protokol, e-posta gönderme, iletimi ve alımı i&cce...
XML VE ERP ENTEGRASYONLARI İLE EKLENEN ÜRÜNLER
T-Soft e-ticaret altyapısında manuel, excel, csv, erp, xml gibi birden fazla yöntem ile ürün eklemesi yapılabilmektedir.XML ve Entegrasyon ekipleri tarafından eklenen ürünlerd...
ERP VE XML ENTEGRASYONU ÜRÜN KONTROLÜ
T-SOFT'UN KULLANDIĞI ÇEREZLER
Çerezler (cookies), web siteleri tarafından tarayıcıya gönderilen küçük metin dosyalarıdır. Bu dosyalar, tarayıcının kullanıcının bilgisayarına veya cihazına kaydettiği ve...
SMS GÖNDERİLMEME HATASI
Yönetim paneli üzerinden entegrasyonumuz bulunan firmalarda hesap alınarak müşterilere sms gönderimi sağlanabilmektedir.Yurtiçi ve Yurtdışı Sms Entegrasyon Firmaları makalem...
PAGESPEED INSIGHTS API
PageSpeed Insights API'si (PSI) hem mobil hem de masaüstü cihazlarda bir sayfanın performansı hakkında rapor oluşturur ve söz konusu sayfanın nasıl daha iyi hale getirilebileceği konusu...
VARSAYILAN SİTE DİLİ DEĞİŞTİRME
Site açıldıktan sonra varsayılan dil değişimi yapmak isteyen müşterilerde eklenmiş ürün bilgileri vb içerikler var ise direk olarak değişiklik yapılmamalıdır.Eklenen veril...
MUHASEBE DEPARTMANI KONULARI
Müşterilerden gelen hizmet yenileme, sunucu ödemeleri site yetkilisi değişimi, kota/trafik işlemleri sözleşme bilgilerindeki değişiklikler/düzenlemeler vb. hizmet ödeme ve tak...
HOTNOC FTP VE DATABASE GİRİŞ İŞLEMLERİ
Hotnoc sistemi üzerinden FTP ve DATABASE erişim istekleri için aşağıdaki adımları takip edebilirsiniz. SLİDE ADIMLARI Hotnoc üzerinden FTP ve Database erişimi ist...
ARŞİVDEKİ ÜYE GİRİŞ YAPAMADIĞINDA YAPILMASI GEREKENLER
Arşivde bulunan üyeler siteye mail ve şifre bilgileri ile giriş yaptıklarında otomatik olarak arşivden çıkarılmaktadır.Arşivdeki bir üye siteye giriş sağlayamıyor ise veya site panel ...
DESTEK TANIŞMA ARAMASI
T-Soft altyapısına yeni gelen müşteriler için destek ekibi olarak 3 tanışma araması yapılacaktır. 3 aşamalı yapılacak olan bu aramalarda tanışma, panel yönetimi, site d&u...
ERP DEPARTMANI
Kurumsal Kaynak Planlaması (ERP) YazılımıERP yazılımları, finansal yönetim, insan kaynakları, müşteri ilişkileri yönetimi (CRM), stok yönetimi, satış ve dağıtım gibi farklı iş alan...
GELİŞMİŞ DESTEK PERSONELİ KILAVUZ
GELİŞMİŞ DESTEK PERSONELİ KILAVUZ-V1 01/03/2024 Geli̇şmi̇ş Destek Tanımı T-Soft e-ticaret hizmeti kapsamında, markasına özgü Gelişmiş Destek Hizmeti ile m&...
IP BAZLI YÖNLENDİRME SERVİSLERİ
IP bazlı yönlendirme, kullanıcıların IP adreslerine göre farklı içeriklere veya hedeflere yönlendirilmesini sağlayan bir yönlendirme yöntemidir.Bu yöntemde, ziyare...
SİPARİŞ ADIMLARI YAVAŞLAMA SORUNU
E-ticaret sitelerinin temel taşı diyebileceğimiz en önemli işlemlerden birisi sipariş adımlarıdır.Sipariş adımlarının herhangi bir sebepten dolayı bozuk olması, çalışmaması, açılmam...
V5 WEBP GÖRSEL KULLANIMI
WebP, Google tarafından geliştirilen bir görüntü formatıdır. Bu format, web üzerinde daha hızlı yükleme süreleri ve daha düşük bant genişliği kullanımı sağlamak...
ENGELLENEN IP BİLGİSİ TANIMLAMA
Telefon veya talep üzerinden siteye ve panele giremediğini ileten müşterilerin IP bilgileri engellenmiş olabilir.Çok sayıda yanlış şifre denemesi vb. işlemlerde güvenlik sebebi i...
GOOGLE MERCHANT HATALARI
Google Merchant Center, Google Alışveriş için reklamlar oluşturmanıza ve kullanıcıya sunmanıza olanak tanıyan dijital bir platformdur.Bu platform ile e-ticaret web sitesine sahip kişiler, ...
MOBİL UYUMLULUK TESTİ
Mobil kullanım oranının günümüzdeki artışı ile her e-ticaret sitesinin de mobile tamamen uyumlu ve sorunsuz şekilde çalışması gerekmektedir.Siteniz mobil uyumlu değilse mobil cih...
ÜYE AKTARIMI
Farklı altyapılardan geçiş sağlayan müşteriler çoğunlukla üye bilgilerini aktarma konusunda destek beklemektedirler.Üye sayısı fazla değil ise yönetim panelinde bulun...
SUNUCU DEPARTMANINA AKTARILACAK KONULAR
Telefon ve talep üzerinden iletilen aşağıdaki sorunlar için sunucu departmanına yönlendirme yapılması gerekmektedir.Bu başlıklar genel itibari ile müşteri için çok ...
ALT ÜRÜN SIRALAMA HATASI
Müşterilerden ürün detay sayfalarında ürüne eklenen renk ve beden sıralamasının karışık gelmesi ile ilgili hatalar iletildiğinde aşağıdaki adımları takip edebilirsiniz.Bu gibi...
GOOGLE SEARCH CONSOLE HATALARI
1. Search Console Kapsam Hataları1.1. Sunucu Hatası (5XX)Sunucu hatasında listelenen sayfalara Google botu, sunucu çalışmadığından veya şu anda kullanılamadığından erişilememiştir.Gör...
DİSK KOTASI DOLDUĞUNDA YAPILMASI GEREKENLER
E-ticaret sitenizde yüklenen ürün görselleri, tasarım bannerları vb. içerikler sitenize tanımlanan depolama alanında tutulur.Depolama alanınızın toplam boyutu disk kotası ol...
HEMEN AL BUTONU YANLIŞ YÖNLENDİRME
Ürün detay sayfalarında yer alan "Hemen Al" butonuna tıklandığında ürün sepete atılır ve kullanıcı otomatik olarak sepet sayfasına yönlendirilir.Hemen al butonunun sepet dışın...
HREFLANG ETİKETİ KULLANIMI
Hreflang etiketi, internet sitesindeki içeriklerin farklı diller için oluşturulmuş bilgilerinin ayrıştırılmasını sağlayan aynı zamanda da, arama motorlarına bu durum hakkında bilgi veren...
HER SAYFADA AÇILIR PENCERE GÖRÜNME HATASI
Müşteriler sitelerinde anlık bildirim, açılır pencere sayfası gibi çeşitli bilgiler ve amaçlar doğrultusunda popup gösterimleri yapabilmektedir.Gösterilen aç...
LAZYLOAD AKTİFKEN ÜRÜN LİSTEDE GÖRSEL YÜKLENMEME HATASI
Sitede lazyload ayarı aktifken sayfa kaydırıldıkça görsellerin yüklenmeme hatası iletildiğinde aşağıdaki adımları takip edebilirsiniz.Lazyload, sayfada ilk seferde yüklenmi...
E-ARŞİV VE E-FATURA HATALARI
T-Soft e-ticaret altyapısı kullanan müşteriler Digital Planet firması ile yönetim paneli üzerinden kolayca e-fatura ve e-arşiv oluşturabilirler.E-Fatura İşlemleri makalemizi incelemek i...
KARGO NUMARASINA TAKİP LİNKİ EKLEME
T-Soft e-ticaret siteniz ile siparişlerinizin kolay takibi ve gönderimi için anlaşmalı kargo firmaları ile entegrasyon sağlayabilirsiniz.Kargo entegrasyonu kullanırken siparişlerde oluşan ...
FRONT-END DEPARTMANINA KONU AKTARIMI
Front-end departmanı özel teması bulunan sitelere tasarımsal düzenleme ve kodsal destek sağlamaktadır. Özel tema düzenlemeleri, yeni tasarımsal istekler gibi konuların aktarım...
YÖNETİM PANELİNE TESLİMAT ÜLKELERİ EKLEME
Yönetim panelinde teslimat ülkelerinin tamamının olmaması hatası iletildiğinde aşağıdaki işlemleri yapabilirsiniz.Sitede bölgesel kargo, kargolama bölgesi, mağaza ataması gibi tesl...
ALIŞVERİŞ KREDİSİ SEÇENEĞİNİN GÖRÜNMEME HATASI
Sitede müşteriler alışveriş kredisi ödeme yöntemi ile farklı seçenekler sunabilmektedir.Alışveriş kredisi ödeme yöntemi kullanımı ile ilgili help.tsoft.com.tr sitemizi ...
AR-GE DEPARTMANINA KONU AKTARIMI
Ar-ge departmanı müşterilere sunulan ürünler için geliştirmeler, hata düzenlemeleri, yeni entegrasyonlar ve özelliklerin eklenmesi gibi konularla ilgilenmektedir.Ar-ge ...
SEPET BUTONUNUN PASİF GÖRÜNMESİ
Müşterilerden gelen sitede ürün detay sayfalarında üründen sepete bir adet eklendikten sonra aynı sayfada kalarak ikinci adet eklemek istenmesi durumunda sepet butonu pasif g&...
GÖRSEL ALT ETİKETİ KULLANIMI
Alt etiketi, HTML ve XHTML dokümanlarında kullanılan görsel dosyaların taranmasını kolaylaştırmak amacıyla kullanılan alternatif yazı anlamındaki etikettir. Alt etiketi, arama motorları...
WEBHOOK KULLANIMI VE LİSANS AKTİFLEŞTİRME
WebHook (Web Kancası) tetiklenmeye ihtiyaç duymayan bir API çeşididir.WebHook, farklı uygulamaların birbirleri ile entegrasyon sağlayabilmeleri için uygulama içerisinde olu...
SCHEMA YAPILARI
Schema markup sitenizin HTML‘ine eklenebilecek anlamsal bir kelime hazinesidir. Tüm büyük arama motorlarının bir web sitesinin içeriğinin ayrıntılı bilgilerini anlamasına v...
NÖBETLERDE SUNUCU KONTROLLERİ
Akşam ve gece nöbetlerinde sunucuların çalışma durumları sürekli kontrol edilmelidir. Sunucu kontrollerini ve sitelerin takibini rahat ve kolay şekilde yapabilmeniz için k...
SİTEMAP HATALARI
Sitemap arama motoru botları ve tarayıcılar özelinde web sitelerinin daha iyi anlaşılması ve sayfaların dizine eklenmesi için oluşturulmuş sayfalardan ibarettir.Sitemap, bir diğer dey...
ÇOKLU KATEGORİ ÜRÜN SIRALAMA YÖNTEMLERİ
T-Soft altyapısı ile ürünleri aynı anda birden fazla kategoride gösterilebilirsiniz.Bu şekilde kullanılan yapılarda tüm listeleme sayfalarında aynı ürün sıralamasının g&o...
T-SOFT SİTELERİ ARASINDA XML ENTEGRASYONU
Bu makalede yer alan bilgiler T-Soft altyapısında bulunan bir siteden yine T-Soft altyapısında bulunan farklı bir site için yapılan XML entegrasyonunu kapsamaktadır.Farklı altyapılardan gelen, ...