E-ticaret sitenizin kullanımı ile ilgili eğitici makaleleri arayın.
NÖBETLERDE SUNUCU KONTROLLERİ
Akşam ve gece nöbetlerinde sunucuların çalışma durumları sürekli kontrol edilmelidir. Sunucu kontrollerini ve sitelerin takibini rahat ve kolay şekilde yapabilmeniz için k...
SUNUCU DEPARTMANINA AKTARILACAK KONULAR
Telefon ve talep üzerinden iletilen aşağıdaki sorunlar için sunucu departmanına yönlendirme yapılması gerekmektedir.Bu başlıklar genel itibari ile müşteri için çok ...
SUNUCU DEPARTMANI TALEP/ÇAĞRI KONTROLÜ
Müşterilerden gelen site açılmama, yavaşlama, 500 hatası alma vb konular için talep veya telefon sunucu departmanına aktarılmadan önce aşağıdaki adımları kontrol etmelisiniz.DN...
SMTP MAIL HATALARI
SMTP (Simple Mail Transfer Protocol), elektronik posta (e-posta) iletimi için kullanılan standart bir iletişim protokolüdür. Bu protokol, e-posta gönderme, iletimi ve alımı i&cce...
SİPARİŞ ADIMLARI YAVAŞLAMA SORUNU
E-ticaret sitelerinin temel taşı diyebileceğimiz en önemli işlemlerden birisi sipariş adımlarıdır.Sipariş adımlarının herhangi bir sebepten dolayı bozuk olması, çalışmaması, açılmam...
DİSK CACHE PASİFLEME LİSANSI
Döviz kuru güncellendiğinde ürün detayına fiyatın yansımaması, ürün detayında alınan ön bellekten kaynaklıdır. Fiyat sepet ve sipariş adımlarında doğru gelecektir.D&...
DİSK KOTASI DOLDUĞUNDA YAPILMASI GEREKENLER
E-ticaret sitenizde yüklenen ürün görselleri, tasarım bannerları vb. içerikler sitenize tanımlanan depolama alanında tutulur.Depolama alanınızın toplam boyutu disk kotası ol...
MUHASEBE DEPARTMANI KONULARI
Müşterilerden gelen hizmet yenileme, sunucu ödemeleri site yetkilisi değişimi, kota/trafik işlemleri sözleşme bilgilerindeki değişiklikler/düzenlemeler vb. hizmet ödeme ve tak...
SÜRÜM GÜNCELLEME
T-Soft e-ticaret sisteminde yapılan geliştirmeler ve düzeltilen hatalar sitelere sürüm güncellemesi ile eklenmektedir.Her hafta yapılan işlemlerin bulunduğu yeni bir sürü...
V5 WEBP GÖRSEL KULLANIMI
WebP, Google tarafından geliştirilen bir görüntü formatıdır. Bu format, web üzerinde daha hızlı yükleme süreleri ve daha düşük bant genişliği kullanımı sağlamak...
ENGELLENEN IP BİLGİSİ TANIMLAMA
Telefon veya talep üzerinden siteye ve panele giremediğini ileten müşterilerin IP bilgileri engellenmiş olabilir.Çok sayıda yanlış şifre denemesi vb. işlemlerde güvenlik sebebi i...
PANELDE DİL DEĞİŞKENLERİNİN ÇALIŞMAMASI
Yönetim panelinde metin alanlarının kırmızı renkte ve bozuk olarak gelmesi hatası yaşanabilir.İlgili hatada "Ayarlar > Dil Dosyası Yönetimi" sayfasına girildiğinde dil seçim alanla...
IP BAZLI YÖNLENDİRME SERVİSLERİ
IP bazlı yönlendirme, kullanıcıların IP adreslerine göre farklı içeriklere veya hedeflere yönlendirilmesini sağlayan bir yönlendirme yöntemidir.Bu yöntemde, ziyare...
SÜRÜM GÜNCELLEME SON COMMİT HATASI DÜZENLEME
Sitelerde güncelleme işlemi esnasında alınan son commit hatasını aşağıdaki adımları takip ederek düzenleyebilirsiniz.1. Son sürüm bir demonun ve güncelleme yaptığınız sitenin ...
HOTNOC FTP VE DATABASE GİRİŞ İŞLEMLERİ
Hotnoc sistemi üzerinden FTP ve DATABASE erişim istekleri için aşağıdaki adımları takip edebilirsiniz. SLİDE ADIMLARI Hotnoc üzerinden FTP ve Database erişimi ist...
ÜRÜN AÇIKLAMA KAYDEDİLMEME HATASI
Yönetim panelinde ürünlere eklenen açıklamaların kaydedilmemesi, site ön yüze yansımaması durumunda ürün tablosu eşitlenmelidir.Eşitleme işlemi için ha...
SÜRÜM GÜNCELLEME İŞLEMİNDE SÜRÜM SEÇENEĞİNİN ÇIKMAMA HATASI
Sitelerde güncelleme işlemi esnasında sürüm seçim alanının gelmeme hatasını aşağıdaki adımları takip ederek düzenleyebilirsiniz.1. Son sürüm bir demonun ve gü...
GOOGLE SEARCH CONSOLE HATALARI
1. Search Console Kapsam Hataları1.1. Sunucu Hatası (5XX)Sunucu hatasında listelenen sayfalara Google botu, sunucu çalışmadığından veya şu anda kullanılamadığından erişilememiştir.Gör...
SİLİNEN SİPARİŞİ GERİ GETİRME
Müşterilerden gelen siparişin silinmesi durumlarında ilgili siparişleri veritabanından tekrar getirebilirsiniz.Bu sorun iletildiğinde müşteriden silinen siparişlerin numaralarını iletmesiniz...
DESTEK TANIŞMA ARAMASI
T-Soft altyapısına yeni gelen müşteriler için destek ekibi olarak 3 tanışma araması yapılacaktır. 3 aşamalı yapılacak olan bu aramalarda tanışma, panel yönetimi, site d&u...
ZİYARETÇİ GRUP NO DÜZENLEME
Müşterilerden gelen indirimli fiyat atamasi yapılamaması, özel fiyat işlem hataları, üyelerin grup bilgisinin boş gelmesi, üye girişi sonrasında hesabım menüsü yerine &uu...
T-SOFT SİTELERİ ARASINDA XML ENTEGRASYONU
Bu makalede yer alan bilgiler T-Soft altyapısında bulunan bir siteden yine T-Soft altyapısında bulunan farklı bir site için yapılan XML entegrasyonunu kapsamaktadır.Farklı altyapılardan gelen, ...
GELİŞMİŞ DESTEK PERSONELİ KILAVUZ
GELİŞMİŞ DESTEK PERSONELİ KILAVUZ-V1 01/03/2024 Geli̇şmi̇ş Destek Tanımı T-Soft e-ticaret hizmeti kapsamında, markasına özgü Gelişmiş Destek Hizmeti ile m&...
PAGESPEED INSIGHTS API
PageSpeed Insights API'si (PSI) hem mobil hem de masaüstü cihazlarda bir sayfanın performansı hakkında rapor oluşturur ve söz konusu sayfanın nasıl daha iyi hale getirilebileceği konusu...