ENGELLENEN IP BİLGİSİ TANIMLAMA

Telefon veya talep üzerinden siteye ve panele giremediğini ileten müşterilerin IP bilgileri engellenmiş olabilir.

Çok sayıda yanlış şifre denemesi vb. işlemlerde güvenlik sebebi ile engellenmiş olabilmektedir.

Bu hata iletildiğinde öncelikle siteye ve panele siz ulaşabiliyor musunuz kontrol ediniz.

Eğer siz ulaşabiliyorsanız ama müşteri giremediğini iletiyorsa IP tanımlaması yapmanız gerekmektedir.

Müşteriden IP bilgisini iletmesini isteyiniz. 

IP'yi  öğrenmek için tarayıcına "IP Adresim" yazılarak çıkan sonuçlardan birine tıklanarak ulaşılabilir. Arama sonuçlarında görüntülenen adresler doğru değildir, sayfa içerisinden alınmalıdır.

iptanim1.png (187 KB)

Aldığınız IP bilgisini T-Soft tarafına iki şekilde tanımlayabilirsiniz. 

Tanımlama işlemlerinden sonra ortalama 5 dakika içerisinde müşteri siteye ulaşabilir durumda olacaktır.

1. Nildesk Üzerinden Tanımlama

Nildesk'te ilgili siteye ait bir talep bulunuz ve detayını açınız.

Talep detayında yer alan "IP Tanımla" seçeneğine tıklayınız ve açılan alanda görünen IP'yi siliniz ve müşteriden alınan IP bilgisini ekleyerek kaydediniz.

iptanim2.png (139 KB)

2. stat.tekrom.com/ban Linkinden IP Tanımlama

Müşterinin talebini bulamıyorsanız veya Nildesk'e erişemiyorsanız "http://stat.tekrom.com/ban/" linkinden IP tanımlayabilirsiniz.

Bu linke gittiğinizde boş bir sayfa açılacaktır.

Sayfada herhangi bir alana tıklayarak "3105TSF!" bu şifreyi yapıştırınız ve enter tuşuna basınız.

iptanim3.png (19 KB)


Gelen sayfada istenilen bilgileri ekleyiniz ve "Allow IP" butonuna tıklayınız.

- Server alanına sitenin sunucu bilgisi eklenmelidir. Club hesabınızda ilgili siteyi bulunuz ve "Sunucu" seçeneğinden server bilgisine ulaşabilirsiniz.

iptanim4.png (19 KB)

- İkinci seçeneğe ise müşteriden alınan ip bilgisini ekleyiniz.

Ekleme işlemi tamamlandığında bilgilendirme sağlanacaktır.

iptanim5.png (5 KB)