E-ticaret sitenizin kullanımı ile ilgili eğitici makaleleri arayın.
VARSAYILAN SİTE DİLİ DEĞİŞTİRME
Site açıldıktan sonra varsayılan dil değişimi yapmak isteyen müşterilerde eklenmiş ürün bilgileri vb içerikler var ise direk olarak değişiklik yapılmamalıdır.Eklenen veril...
MAİLLERDE SİTE LOGOSUNUN KIRIK GELMESİ
T-Soft panelinde müşteriye giden maillerde her sitenin ekli logosu standart olarak yer almaktadır.Müşteriye gönderilen herhangi bir mailde logonun kırık gelme hatası iletildiğinde aşağı...
SUNUCU DEPARTMANI TALEP/ÇAĞRI KONTROLÜ
Müşterilerden gelen site açılmama, yavaşlama, 500 hatası alma vb konular için talep veya telefon sunucu departmanına aktarılmadan önce aşağıdaki adımları kontrol etmelisiniz.DN...
V5- SİTE GÜNCELLEME SONRASI BANNER GÖRSELİNİN SİLİNMESİ
V5 tema sistemini kullanan müşterilerde sürüm güncellemesi sonrasında siteler detaylı olarak kontrol edilmelidir.Site güncellemesi normal V4 yapısında olduğu gibi yapılmaktadı...
TEKLİF İSTE FORMU AÇILMAMA SORUNU
T-Soft e-ticaret altyapısı ile kullanıcılar sitelerinden alışveriş yapan kullanıcılara teklif iste özelliği sunabilir.Teklif iste özelliği ile sepet sayfasında eklenen ürünlerin ye...
SİPARİŞ ADIMLARI YAVAŞLAMA SORUNU
E-ticaret sitelerinin temel taşı diyebileceğimiz en önemli işlemlerden birisi sipariş adımlarıdır.Sipariş adımlarının herhangi bir sebepten dolayı bozuk olması, çalışmaması, açılmam...
SUNUCU DEPARTMANINA AKTARILACAK KONULAR
Telefon ve talep üzerinden iletilen aşağıdaki sorunlar için sunucu departmanına yönlendirme yapılması gerekmektedir.Bu başlıklar genel itibari ile müşteri için çok ...
DESTEK TANIŞMA ARAMASI
T-Soft altyapısına yeni gelen müşteriler için destek ekibi olarak 3 tanışma araması yapılacaktır. 3 aşamalı yapılacak olan bu aramalarda tanışma, panel yönetimi, site d&u...
GELİŞMİŞ DESTEK PERSONELİ KILAVUZ
GELİŞMİŞ DESTEK PERSONELİ KILAVUZ-V1 01/03/2024 Geli̇şmi̇ş Destek Tanımı T-Soft e-ticaret hizmeti kapsamında, markasına özgü Gelişmiş Destek Hizmeti ile m&...
GOOGLE SEARCH CONSOLE HATALARI
1. Search Console Kapsam Hataları1.1. Sunucu Hatası (5XX)Sunucu hatasında listelenen sayfalara Google botu, sunucu çalışmadığından veya şu anda kullanılamadığından erişilememiştir.Gör...
YÖNETİM PANELİNE GİRİŞ HATALARI
T-Soft sitelerinde yönetim paneline girişte alınan hatalar için aşağıdaki adımları takip edebilirsiniz.Hata durumu birden fazla sebepten oluşabilmektedir.Konuyu üst birime iletmeden &...
HOTNOC FTP VE DATABASE GİRİŞ İŞLEMLERİ
Hotnoc sistemi üzerinden FTP ve DATABASE erişim istekleri için aşağıdaki adımları takip edebilirsiniz. SLİDE ADIMLARI Hotnoc üzerinden FTP ve Database erişimi ist...
NÖBETLERDE SUNUCU KONTROLLERİ
Akşam ve gece nöbetlerinde sunucuların çalışma durumları sürekli kontrol edilmelidir. Sunucu kontrollerini ve sitelerin takibini rahat ve kolay şekilde yapabilmeniz için k...
WEBHOOK KULLANIMI VE LİSANS AKTİFLEŞTİRME
WebHook (Web Kancası) tetiklenmeye ihtiyaç duymayan bir API çeşididir.WebHook, farklı uygulamaların birbirleri ile entegrasyon sağlayabilmeleri için uygulama içerisinde olu...
V5 YENİ MENÜ YAPISINA GEÇİŞ İŞLEMLERİ
V4 altyapısında olan bir siteyi V5 yapısına geçirdikten sonra yeni menü yapısının kullanılabilmesi ve mevcut menülerin V5'e aktarılması için yapılması gereken işlemler bulunmak...
V5.PHP KULLANIMI
Sitesinde özel tema kodlaması yaptıran müşteriler işlemler tamamlanana kadar v4 ekranlarını kullanabilmektedir.V4 sürümü ile sitesi canlıda olan ama V5 içinde düze...
YAPISAL VERİ TEST ARACI HATALARI
Yapısal veri test aracı, web sayfalarınızı daha anlamlı kılmak adına işlenmiş olan yapılandırılmış verilerin geçerliliğini kontrol eder. Yapısal verileriniz hakkında sizlere bilgi verir, işaret...
AR-GE DEPARTMANINA KONU AKTARIMI
Ar-ge departmanı müşterilere sunulan ürünler için geliştirmeler, hata düzenlemeleri, yeni entegrasyonlar ve özelliklerin eklenmesi gibi konularla ilgilenmektedir.Ar-ge ...
SİTEMAP HATALARI
Sitemap arama motoru botları ve tarayıcılar özelinde web sitelerinin daha iyi anlaşılması ve sayfaların dizine eklenmesi için oluşturulmuş sayfalardan ibarettir.Sitemap, bir diğer dey...
ARŞİVDEKİ ÜYE GİRİŞ YAPAMADIĞINDA YAPILMASI GEREKENLER
Arşivde bulunan üyeler siteye mail ve şifre bilgileri ile giriş yaptıklarında otomatik olarak arşivden çıkarılmaktadır.Arşivdeki bir üye siteye giriş sağlayamıyor ise veya site panel ...
ERP DEPARTMANI
Kurumsal Kaynak Planlaması (ERP) YazılımıERP yazılımları, finansal yönetim, insan kaynakları, müşteri ilişkileri yönetimi (CRM), stok yönetimi, satış ve dağıtım gibi farklı iş alan...
SÜRÜM GÜNCELLEME
T-Soft e-ticaret sisteminde yapılan geliştirmeler ve düzeltilen hatalar sitelere sürüm güncellemesi ile eklenmektedir.Her hafta yapılan işlemlerin bulunduğu yeni bir sürü...
GÖRSEL ALT ETİKETİ KULLANIMI
Alt etiketi, HTML ve XHTML dokümanlarında kullanılan görsel dosyaların taranmasını kolaylaştırmak amacıyla kullanılan alternatif yazı anlamındaki etikettir. Alt etiketi, arama motorları...
SÜRÜM GÜNCELLEME EKRANINDA "SÜRÜM GÜNCELLENİYOR" ALANININ SABİT KALMASI VE 500 HATASI ÇÖZÜMÜ
Sürüm güncelleme esnasında alınan aşağıdaki hatalar için makale adımlarını takip ederek düzenleme sağlayabilirsiniz. - Güncelleme sayf...
ÜRÜN AÇIKLAMA KAYDEDİLMEME HATASI
Yönetim panelinde ürünlere eklenen açıklamaların kaydedilmemesi, site ön yüze yansımaması durumunda ürün tablosu eşitlenmelidir.Eşitleme işlemi için ha...
MUHASEBE DEPARTMANI KONULARI
Müşterilerden gelen hizmet yenileme, sunucu ödemeleri site yetkilisi değişimi, kota/trafik işlemleri sözleşme bilgilerindeki değişiklikler/düzenlemeler vb. hizmet ödeme ve tak...
V5 ÜRÜN DETAY SAYFASINDA İADE KOŞULLARI METNİNİN GELMEME HATASI
V5 sitelerinde ürün detay sayfasında standart olarak ekli gelen "İade Koşulları" tabı yer almaktadır.V4'den V5'e geçen sitelerde ve var olan V5 sitelerde iade koşullarının boş gelmesi...
E-ARŞİV VE E-FATURA HATALARI
T-Soft e-ticaret altyapısı kullanan müşteriler Digital Planet firması ile yönetim paneli üzerinden kolayca e-fatura ve e-arşiv oluşturabilirler.E-Fatura İşlemleri makalemizi incelemek i...
DEĞİŞKENLER NASIL TESPİT EDİLİR
Müşterilerden gelen değişken taleplerinde site ön yüzden kontrol sağlayarak değişkenleri kontrol edebilirsiniz.İşlem yapılacak olan sayfaya giriniz.Tarayıcınızın console bölüm...
FİYAT EŞİTLEME CRONU
Müşterilerden gelen yönetim paneli ve sitede farklı ürün fiyatları, yanlış indirim oranları görünmesi durumunda aşağıdaki adımları takip edebilirsiniz. Bu durum "Ayarlar ...
KATEGORİ KIRILIMI ARTIRIMI
T-Soft e-ticaret altyapısı ile standart olarak kategori menüsü 5 kırılıma kadar desteklenmektedir.Yönetim panelinde iç içe kırılım olarak en fazla 5 adet kategori kırılımı...
T-SOFT SİTELERİ ARASINDA XML ENTEGRASYONU
Bu makalede yer alan bilgiler T-Soft altyapısında bulunan bir siteden yine T-Soft altyapısında bulunan farklı bir site için yapılan XML entegrasyonunu kapsamaktadır.Farklı altyapılardan gelen, ...
ÜYELİK SÖZLEŞMESİ AÇILMAMA HATASI
Üye kayıt sayfasında müşterilere sunulan üyelik sözleşmesi popupunun açılmama hatası oluşabilmektedir.Hata iletildiğinde üyelik sözleşmesi popupunda site/sayfa &ou...
ŞABLONDA KOD GİZLEME / YORUM SATIRINA ALMA
Müşterilerden sıklıkla talep edilen konulardan birisi sayfalarda kullanmadıkları alanların kaldırılmasıdır.Talep edilen alanlar içerisinde ayarlar üzerinden yönetilen veya ü...
HER SAYFADA AÇILIR PENCERE GÖRÜNME HATASI
Müşteriler sitelerinde anlık bildirim, açılır pencere sayfası gibi çeşitli bilgiler ve amaçlar doğrultusunda popup gösterimleri yapabilmektedir.Gösterilen aç...
ÜYE AKTARIMI
Farklı altyapılardan geçiş sağlayan müşteriler çoğunlukla üye bilgilerini aktarma konusunda destek beklemektedirler.Üye sayısı fazla değil ise yönetim panelinde bulun...
PAGESPEED INSIGHTS API
PageSpeed Insights API'si (PSI) hem mobil hem de masaüstü cihazlarda bir sayfanın performansı hakkında rapor oluşturur ve söz konusu sayfanın nasıl daha iyi hale getirilebileceği konusu...
TOPLU ÜRÜN BİLGİSİ SİLME
Ürünlere eklenen ek bilgi, barkod, sayısal alan vb. ürün özelinde değişen bilgiler excel kullanılarak toplu olarak eklenebilmektedir.Çeşitli özellik gösteriml...
CANONICAL LİNK KULLANIMI
Canonical URL adını rel=”canonical” etiketinden almaktadır. Canonical URL, aynı içeriğe sahip olabilme ihtimali olan iki veya daha fazla sayfadan, arama motorunun hangi linki d...
SÜRÜM GÜNCELLEME SON COMMİT HATASI DÜZENLEME
Sitelerde güncelleme işlemi esnasında alınan son commit hatasını aşağıdaki adımları takip ederek düzenleyebilirsiniz.1. Son sürüm bir demonun ve güncelleme yaptığınız sitenin ...
YÖNETİM PANELİNDEKİ EKSİK AYARLAR
Bazı sitelerde yönetim panelinde "Ayarlar > Genel Ayarlar" içerisinde eksik ayarlar olabilmektedir.Aradığınız bir ayarı demolarda veya farklı sitelerde bulabiliyor ama ilgili sitede g&o...
MOBİL UYUMLULUK TESTİ
Mobil kullanım oranının günümüzdeki artışı ile her e-ticaret sitesinin de mobile tamamen uyumlu ve sorunsuz şekilde çalışması gerekmektedir.Siteniz mobil uyumlu değilse mobil cih...
SCHEMA YAPILARI
Schema markup sitenizin HTML‘ine eklenebilecek anlamsal bir kelime hazinesidir. Tüm büyük arama motorlarının bir web sitesinin içeriğinin ayrıntılı bilgilerini anlamasına v...
YÖNETİM PANELİ ŞİFREMİ UNUTTUM İŞLEMLERİ
T-Soft müşterilerinin yönetim paneline erişememesi ve şifresiyle giriş yapamaması durumunda aşağıdaki adımları takip ederek çözüm sunabilirsiniz.Yönetim paneli şifre so...
SÜRÜM GÜNCELLEME İŞLEMİNDE SÜRÜM SEÇENEĞİNİN ÇIKMAMA HATASI
Sitelerde güncelleme işlemi esnasında sürüm seçim alanının gelmeme hatasını aşağıdaki adımları takip ederek düzenleyebilirsiniz.1. Son sürüm bir demonun ve gü...
EN DÜŞÜK SIRA NUMARASI OLAN ALT ÜRÜN RESMİNİ ÜRÜN LİSTE RESMİ YAPMA
T-Soft e-ticaret altyapısı ile ürünlerinize ait varyantlar için farklı görseller ekleyebilirsiniz.Eklediğiniz alt ürünlere ait görselleri her seçenek ile eş...
SMTP MAIL HATALARI
SMTP (Simple Mail Transfer Protocol), elektronik posta (e-posta) iletimi için kullanılan standart bir iletişim protokolüdür. Bu protokol, e-posta gönderme, iletimi ve alımı i&cce...
XML VE ERP ENTEGRASYONLARI İLE EKLENEN ÜRÜNLER
T-Soft e-ticaret altyapısında manuel, excel, csv, erp, xml gibi birden fazla yöntem ile ürün eklemesi yapılabilmektedir.XML ve Entegrasyon ekipleri tarafından eklenen ürünlerd...
DİSK KOTASI DOLDUĞUNDA YAPILMASI GEREKENLER
E-ticaret sitenizde yüklenen ürün görselleri, tasarım bannerları vb. içerikler sitenize tanımlanan depolama alanında tutulur.Depolama alanınızın toplam boyutu disk kotası ol...
ERP VE XML ENTEGRASYONU ÜRÜN KONTROLÜ