E-ticaret sitenizin kullanımı ile ilgili eğitici makaleleri arayın.
E-ARŞİV VE E-FATURA HATALARI
T-Soft e-ticaret altyapısı kullanan müşteriler Digital Planet firması ile yönetim paneli üzerinden kolayca e-fatura ve e-arşiv oluşturabilirler.E-Fatura İşlemleri makalemizi incelemek i...
E-İHRACAT VPN KULLANIMI
İhracat, bir ülkede üretilen mal veya hizmetlerin başka bir ülkeye satılması anlamına gelir. Günümüzde, elektronik ticaretin hızla gelişmesiyle birlikte e-ihracat da b&uu...
E-FATURA XML ALMA
Yönetim panelinden oluşturulan e-fatura/e-arşiv xml bilgisi görüntülenebilmektedir.E-Fatura xml alma işlemi için aşağıdaki adımları uygulayabilirsiniz.- Takım liderinizken F...
E-POSTA VE SMS ŞABLON KAYDETMEME HATASI
Altyapıda kullanılan mail ve sms şablonlarında müşteriler kendi düzenlemeleri sağlayabilmektedir.Sitede birden fazla dil kullanılıyor ise her şablon içeriği dile göre düzenl...
ARŞİVDEKİ ÜYE GİRİŞ YAPAMADIĞINDA YAPILMASI GEREKENLER
Arşivde bulunan üyeler siteye mail ve şifre bilgileri ile giriş yaptıklarında otomatik olarak arşivden çıkarılmaktadır.Arşivdeki bir üye siteye giriş sağlayamıyor ise veya site panel ...
IP BAZLI YÖNLENDİRME SERVİSLERİ
IP bazlı yönlendirme, kullanıcıların IP adreslerine göre farklı içeriklere veya hedeflere yönlendirilmesini sağlayan bir yönlendirme yöntemidir.Bu yöntemde, ziyare...
SİPARİŞ ADIMLARI YAVAŞLAMA SORUNU
E-ticaret sitelerinin temel taşı diyebileceğimiz en önemli işlemlerden birisi sipariş adımlarıdır.Sipariş adımlarının herhangi bir sebepten dolayı bozuk olması, çalışmaması, açılmam...
T-SOFT SİTELERİ ARASINDA XML ENTEGRASYONU
Bu makalede yer alan bilgiler T-Soft altyapısında bulunan bir siteden yine T-Soft altyapısında bulunan farklı bir site için yapılan XML entegrasyonunu kapsamaktadır.Farklı altyapılardan gelen, ...
SMTP MAIL HATALARI
SMTP (Simple Mail Transfer Protocol), elektronik posta (e-posta) iletimi için kullanılan standart bir iletişim protokolüdür. Bu protokol, e-posta gönderme, iletimi ve alımı i&cce...
SÜRÜM GÜNCELLEME İŞLEMİNDE SÜRÜM SEÇENEĞİNİN ÇIKMAMA HATASI
Sitelerde güncelleme işlemi esnasında sürüm seçim alanının gelmeme hatasını aşağıdaki adımları takip ederek düzenleyebilirsiniz.1. Son sürüm bir demonun ve gü...
DESTEK TANIŞMA ARAMASI
T-Soft altyapısına yeni gelen müşteriler için destek ekibi olarak 3 tanışma araması yapılacaktır. 3 aşamalı yapılacak olan bu aramalarda tanışma, panel yönetimi, site d&u...
YURTİÇİ VE YURTDIŞI SMS ENTEGRASYON FİRMALARI
T-Soft altyapısı ile müşterilere sunulan birden fazla sms entegrasyon firması bulunmaktadır.Müşteriler sms entergasyonları hakkında bilgi almak için aradıklarında veya talep aç...
V5 YENİ MENÜ YAPISINA GEÇİŞ İŞLEMLERİ
V4 altyapısında olan bir siteyi V5 yapısına geçirdikten sonra yeni menü yapısının kullanılabilmesi ve mevcut menülerin V5'e aktarılması için yapılması gereken işlemler bulunmak...
KATEGORİ KIRILIMI ARTIRIMI
T-Soft e-ticaret altyapısı ile standart olarak kategori menüsü 5 kırılıma kadar desteklenmektedir.Yönetim panelinde iç içe kırılım olarak en fazla 5 adet kategori kırılımı...
ÜRÜN RESMİ EN/BOY ORANI AYARLAMA
Her e-ticaret sitesi için en önemli konulardan birisi ürün tanıtımlardır.Ürünlere ait görselleri incelemek için yeterli görünümde ve boyutta ...
XML VE ERP ENTEGRASYONLARI İLE EKLENEN ÜRÜNLER
T-Soft e-ticaret altyapısında manuel, excel, csv, erp, xml gibi birden fazla yöntem ile ürün eklemesi yapılabilmektedir.XML ve Entegrasyon ekipleri tarafından eklenen ürünlerd...
ÜRÜN SİMGE ALANLARININ ARTIRILMASI
Ürün detay sayfalarında ürün hakkında özel bilgileri içeren simgeler ekleyebilirsiniz. Simge alanları standart olarak 10 adet şeklinde kullanılmaktadır. Ürün ...
ERP VE XML ENTEGRASYONU ÜRÜN KONTROLÜ
ZİYARETÇİ GRUP NO DÜZENLEME
Müşterilerden gelen indirimli fiyat atamasi yapılamaması, özel fiyat işlem hataları, üyelerin grup bilgisinin boş gelmesi, üye girişi sonrasında hesabım menüsü yerine &uu...
TOPLU ÜRÜN BİLGİSİ SİLME
Ürünlere eklenen ek bilgi, barkod, sayısal alan vb. ürün özelinde değişen bilgiler excel kullanılarak toplu olarak eklenebilmektedir.Çeşitli özellik gösteriml...
SUNUCU DEPARTMANI TALEP/ÇAĞRI KONTROLÜ
Müşterilerden gelen site açılmama, yavaşlama, 500 hatası alma vb konular için talep veya telefon sunucu departmanına aktarılmadan önce aşağıdaki adımları kontrol etmelisiniz.DN...
YÖNETİM PANELİNE TESLİMAT ÜLKELERİ EKLEME
Yönetim panelinde teslimat ülkelerinin tamamının olmaması hatası iletildiğinde aşağıdaki işlemleri yapabilirsiniz.Sitede bölgesel kargo, kargolama bölgesi, mağaza ataması gibi tesl...
GELİŞMİŞ DESTEK PERSONELİ KILAVUZ
GELİŞMİŞ DESTEK PERSONELİ KILAVUZ-V1 01/03/2024 Geli̇şmi̇ş Destek Tanımı T-Soft e-ticaret hizmeti kapsamında, markasına özgü Gelişmiş Destek Hizmeti ile m&...
GOOGLE MERCHANT HATALARI
Google Merchant Center, Google Alışveriş için reklamlar oluşturmanıza ve kullanıcıya sunmanıza olanak tanıyan dijital bir platformdur.Bu platform ile e-ticaret web sitesine sahip kişiler, ...
FİYAT STOK DEĞİŞİM MAİLİ GÖNDERİM ADRESİ
Ürün yönetimlerini xml, erp, web servis veya manuel olarak yönetilirken değişen fiyat ve stok bilgilerinin takibi sağlanabilmektedir.Fiyat ve stok uyarısı yönetim panelinde ek...
DİSK KOTASI DOLDUĞUNDA YAPILMASI GEREKENLER
E-ticaret sitenizde yüklenen ürün görselleri, tasarım bannerları vb. içerikler sitenize tanımlanan depolama alanında tutulur.Depolama alanınızın toplam boyutu disk kotası ol...
LAZYLOAD AKTİFKEN ÜRÜN LİSTEDE GÖRSEL YÜKLENMEME HATASI
Sitede lazyload ayarı aktifken sayfa kaydırıldıkça görsellerin yüklenmeme hatası iletildiğinde aşağıdaki adımları takip edebilirsiniz.Lazyload, sayfada ilk seferde yüklenmi...
YÖNETİM PANELİ ŞİFREMİ UNUTTUM İŞLEMLERİ
T-Soft müşterilerinin yönetim paneline erişememesi ve şifresiyle giriş yapamaması durumunda aşağıdaki adımları takip ederek çözüm sunabilirsiniz.Yönetim paneli şifre so...
FTP'DE OLMAYAN LİSANS DOSYASINI EKLEME
T-Soft e-ticaret altyapısı ile çeşitli özellikler ek lisanslara bağlı olarak çalışmaktadır.Sitelere paketlerine dahil olan veya sonradan satın alınmış lisansların açılımı des...
PAGESPEED INSIGHTS API
PageSpeed Insights API'si (PSI) hem mobil hem de masaüstü cihazlarda bir sayfanın performansı hakkında rapor oluşturur ve söz konusu sayfanın nasıl daha iyi hale getirilebileceği konusu...
DİL DEĞİŞKENİ KODLARI KULLANIMI
Birden fazla dil kullanılan sitelerde "Tasarım > Blok Yönetimi" sayfasında kullanılan ve yeni oluşturulmuş bloklarda şablon içerikleri dile göre farklılaştırılabilir.Bloklarda kull...
SMS GÖNDERİLMEME HATASI
Yönetim paneli üzerinden entegrasyonumuz bulunan firmalarda hesap alınarak müşterilere sms gönderimi sağlanabilmektedir.Yurtiçi ve Yurtdışı Sms Entegrasyon Firmaları makalem...
ABONELİK SİSTEMİ CRONU
Abonelik sistemi ile ürün ya da hizmetlerin tekrar eden dönemlerde satın alınmasını sağlayabilirsiniz. E-ticaret abonelik sistemi, müşterilerinizin sitenizdeki ürün ...
V5 ÜRÜN DETAY SAYFASINDA İADE KOŞULLARI METNİNİN GELMEME HATASI
V5 sitelerinde ürün detay sayfasında standart olarak ekli gelen "İade Koşulları" tabı yer almaktadır.V4'den V5'e geçen sitelerde ve var olan V5 sitelerde iade koşullarının boş gelmesi...
HREFLANG ETİKETİ KULLANIMI
Hreflang etiketi, internet sitesindeki içeriklerin farklı diller için oluşturulmuş bilgilerinin ayrıştırılmasını sağlayan aynı zamanda da, arama motorlarına bu durum hakkında bilgi veren...
KULLANICI YETKİLENDİRME HATASI
T-Soft e-ticaret altyapısı ile yönetim paneline eklenen her kullanıcının yetkileri kontrol edilebilmektedir.Aynı veya benzer bölümlerde çalışan kullanıcılar için gruplar o...
MOBİL UYUMLULUK TESTİ
Mobil kullanım oranının günümüzdeki artışı ile her e-ticaret sitesinin de mobile tamamen uyumlu ve sorunsuz şekilde çalışması gerekmektedir.Siteniz mobil uyumlu değilse mobil cih...
NÖBETLERDE SUNUCU KONTROLLERİ
Akşam ve gece nöbetlerinde sunucuların çalışma durumları sürekli kontrol edilmelidir. Sunucu kontrollerini ve sitelerin takibini rahat ve kolay şekilde yapabilmeniz için k...
SUNUCU DEPARTMANINA AKTARILACAK KONULAR
Telefon ve talep üzerinden iletilen aşağıdaki sorunlar için sunucu departmanına yönlendirme yapılması gerekmektedir.Bu başlıklar genel itibari ile müşteri için çok ...
V5 PANELDE SAYFALARIN GÖRÜNMEME HATASI
V5 panelinde "Tasarım > Blok Yönetimi" sayfasında "Bulunduğunuz Sayfa" seçim alanı veya "Blok Yönetimi" gelmiyorsa aşağıdaki adımları takip ederek düzenleme yapabilirsiniz. &n...
KARGO NUMARASINA TAKİP LİNKİ EKLEME
T-Soft e-ticaret siteniz ile siparişlerinizin kolay takibi ve gönderimi için anlaşmalı kargo firmaları ile entegrasyon sağlayabilirsiniz.Kargo entegrasyonu kullanırken siparişlerde oluşan ...
TEKLİF İSTE FORMU AÇILMAMA SORUNU
T-Soft e-ticaret altyapısı ile kullanıcılar sitelerinden alışveriş yapan kullanıcılara teklif iste özelliği sunabilir.Teklif iste özelliği ile sepet sayfasında eklenen ürünlerin ye...
YÖNETİM PANELİNE GİRİŞ HATALARI
T-Soft sitelerinde yönetim paneline girişte alınan hatalar için aşağıdaki adımları takip edebilirsiniz.Hata durumu birden fazla sebepten oluşabilmektedir.Konuyu üst birime iletmeden &...
ERP DEPARTMANI
Kurumsal Kaynak Planlaması (ERP) YazılımıERP yazılımları, finansal yönetim, insan kaynakları, müşteri ilişkileri yönetimi (CRM), stok yönetimi, satış ve dağıtım gibi farklı iş alan...
EN DÜŞÜK SIRA NUMARASI OLAN ALT ÜRÜN RESMİNİ ÜRÜN LİSTE RESMİ YAPMA
T-Soft e-ticaret altyapısı ile ürünlerinize ait varyantlar için farklı görseller ekleyebilirsiniz.Eklediğiniz alt ürünlere ait görselleri her seçenek ile eş...
ÜYE AKTARIMI
Farklı altyapılardan geçiş sağlayan müşteriler çoğunlukla üye bilgilerini aktarma konusunda destek beklemektedirler.Üye sayısı fazla değil ise yönetim panelinde bulun...
ALT ÜRÜN SIRALAMA HATASI
Müşterilerden ürün detay sayfalarında ürüne eklenen renk ve beden sıralamasının karışık gelmesi ile ilgili hatalar iletildiğinde aşağıdaki adımları takip edebilirsiniz.Bu gibi...
SÜRÜM GÜNCELLEME
T-Soft e-ticaret sisteminde yapılan geliştirmeler ve düzeltilen hatalar sitelere sürüm güncellemesi ile eklenmektedir.Her hafta yapılan işlemlerin bulunduğu yeni bir sürü...