E-ticaret sitenizin kullanımı ile ilgili eğitici makaleleri arayın.
E-POSTA VE SMS ŞABLON KAYDETMEME HATASI
Altyapıda kullanılan mail ve sms şablonlarında müşteriler kendi düzenlemeleri sağlayabilmektedir.Sitede birden fazla dil kullanılıyor ise her şablon içeriği dile göre düzenl...
ÜRÜN AÇIKLAMA KAYDEDİLMEME HATASI
Yönetim panelinde ürünlere eklenen açıklamaların kaydedilmemesi, site ön yüze yansımaması durumunda ürün tablosu eşitlenmelidir.Eşitleme işlemi için ha...
KULLANICI YETKİLENDİRME HATASI
T-Soft e-ticaret altyapısı ile yönetim paneline eklenen her kullanıcının yetkileri kontrol edilebilmektedir.Aynı veya benzer bölümlerde çalışan kullanıcılar için gruplar o...
SMS GÖNDERİLMEME HATASI
Yönetim paneli üzerinden entegrasyonumuz bulunan firmalarda hesap alınarak müşterilere sms gönderimi sağlanabilmektedir.Yurtiçi ve Yurtdışı Sms Entegrasyon Firmaları makalem...
GOOGLE RECAPTCHA GÖRÜNMEME HATASI
Müşterilerden gelen Google doğrulama sisteminin aktif olmaması gibi sorunlarda aşağıdaki adımları kontrol etmelisiniz.1. "Ayarlar > Genel Ayarlar > Google Recaptcha" ayarı aktif edilmiş ve ...
ÜYELİK SÖZLEŞMESİ AÇILMAMA HATASI
Üye kayıt sayfasında müşterilere sunulan üyelik sözleşmesi popupunun açılmama hatası oluşabilmektedir.Hata iletildiğinde üyelik sözleşmesi popupunda site/sayfa &ou...
ALT ÜRÜN SIRALAMA HATASI
Müşterilerden ürün detay sayfalarında ürüne eklenen renk ve beden sıralamasının karışık gelmesi ile ilgili hatalar iletildiğinde aşağıdaki adımları takip edebilirsiniz.Bu gibi...
ŞABLONDA KOD GİZLEME / YORUM SATIRINA ALMA
Müşterilerden sıklıkla talep edilen konulardan birisi sayfalarda kullanmadıkları alanların kaldırılmasıdır.Talep edilen alanlar içerisinde ayarlar üzerinden yönetilen veya ü...
V5 ÜRÜN SEPETE EKLENEMEDİ HATASI
V5 altyapısına geçiş sağlayan veya sitesi V5 olarak açılan sitelerde ürünlerin sepete eklenememe hatası alınabilmektedir.İlgili hata alındığında "Ayarlar > Genel Ayarlar >...
V5 PANELDE SAYFALARIN GÖRÜNMEME HATASI
V5 panelinde "Tasarım > Blok Yönetimi" sayfasında "Bulunduğunuz Sayfa" seçim alanı veya "Blok Yönetimi" gelmiyorsa aşağıdaki adımları takip ederek düzenleme yapabilirsiniz. &n...
EDİTOR FİLES HEDEF KLASÖR HATASI
Yönetim panelinde "Dosya Yöneticisi (Editör Files)"nde işlem yaparken "Klasör oluşturulamıyor "". Hedef kalsör "#t1_Lw" bulunamadı." hatası alınıyorsa aşağıdaki adımları takip...
SİPARİŞ SÜRECİ DEĞİŞTİRME BAĞLANTI HATASI
Güncelleme ile son sürüme alınan sitelerde sipariş süreçleri değişiminde bağlantı hatası oluşmaktadır. Güncelleme esnasında hata alınmış ise aşağıdaki sql mutlaka &cced...
ALIŞVERİŞ KREDİSİ SEÇENEĞİNİN GÖRÜNMEME HATASI
Sitede müşteriler alışveriş kredisi ödeme yöntemi ile farklı seçenekler sunabilmektedir.Alışveriş kredisi ödeme yöntemi kullanımı ile ilgili help.tsoft.com.tr sitemizi ...
FİYAT ARTAN-AZALAN SIRALAMA BOZULMA HATASI
Ürün liste sayfalarında sıralama kullanımında yer alan "Fiyat Artan" ve "Fiyat Azalan" seçeneklerinin kullanımınında yanlış sıralama ortaya çıkabilir.Bu sorun sitede kurları ba...
SÜRÜM GÜNCELLEME SON COMMİT HATASI DÜZENLEME
Sitelerde güncelleme işlemi esnasında alınan son commit hatasını aşağıdaki adımları takip ederek düzenleyebilirsiniz.1. Son sürüm bir demonun ve güncelleme yaptığınız sitenin ...
HER SAYFADA AÇILIR PENCERE GÖRÜNME HATASI
Müşteriler sitelerinde anlık bildirim, açılır pencere sayfası gibi çeşitli bilgiler ve amaçlar doğrultusunda popup gösterimleri yapabilmektedir.Gösterilen aç...
LAZYLOAD AKTİFKEN ÜRÜN LİSTEDE GÖRSEL YÜKLENMEME HATASI
Sitede lazyload ayarı aktifken sayfa kaydırıldıkça görsellerin yüklenmeme hatası iletildiğinde aşağıdaki adımları takip edebilirsiniz.Lazyload, sayfada ilk seferde yüklenmi...
WEBSERVİS KULLANICI ID BİLGİSİ PRIMARY KEY HATASI
Veritabanında web servis kullanıcıları tablosunda "ID" sütununda "primary key" özelliği bulunmaması hatasında aşağıdaki sql kodunu çalıştırabilirsiniz.Sql Kodu : ALTER TABLE `webservi...
SÜRÜM GÜNCELLEME İŞLEMİNDE SÜRÜM SEÇENEĞİNİN ÇIKMAMA HATASI
Sitelerde güncelleme işlemi esnasında sürüm seçim alanının gelmeme hatasını aşağıdaki adımları takip ederek düzenleyebilirsiniz.1. Son sürüm bir demonun ve gü...
V5 ÜRÜN DETAY SAYFASINDA İADE KOŞULLARI METNİNİN GELMEME HATASI
V5 sitelerinde ürün detay sayfasında standart olarak ekli gelen "İade Koşulları" tabı yer almaktadır.V4'den V5'e geçen sitelerde ve var olan V5 sitelerde iade koşullarının boş gelmesi...
ZİYARETÇİ GRUP NO DÜZENLEME
Müşterilerden gelen indirimli fiyat atamasi yapılamaması, özel fiyat işlem hataları, üyelerin grup bilgisinin boş gelmesi, üye girişi sonrasında hesabım menüsü yerine &uu...
DİSK KOTASI DOLDUĞUNDA YAPILMASI GEREKENLER
E-ticaret sitenizde yüklenen ürün görselleri, tasarım bannerları vb. içerikler sitenize tanımlanan depolama alanında tutulur.Depolama alanınızın toplam boyutu disk kotası ol...
HEMEN AL BUTONU YANLIŞ YÖNLENDİRME
Ürün detay sayfalarında yer alan "Hemen Al" butonuna tıklandığında ürün sepete atılır ve kullanıcı otomatik olarak sepet sayfasına yönlendirilir.Hemen al butonunun sepet dışın...
FRONT-END DEPARTMANINA KONU AKTARIMI
Front-end departmanı özel teması bulunan sitelere tasarımsal düzenleme ve kodsal destek sağlamaktadır. Özel tema düzenlemeleri, yeni tasarımsal istekler gibi konuların aktarım...
YAPISAL VERİ TEST ARACI HATALARI
Yapısal veri test aracı, web sayfalarınızı daha anlamlı kılmak adına işlenmiş olan yapılandırılmış verilerin geçerliliğini kontrol eder. Yapısal verileriniz hakkında sizlere bilgi verir, işaret...
SUNUCU DEPARTMANINA AKTARILACAK KONULAR
Telefon ve talep üzerinden iletilen aşağıdaki sorunlar için sunucu departmanına yönlendirme yapılması gerekmektedir.Bu başlıklar genel itibari ile müşteri için çok ...
SUNUCU DEPARTMANI TALEP/ÇAĞRI KONTROLÜ
Müşterilerden gelen site açılmama, yavaşlama, 500 hatası alma vb konular için talep veya telefon sunucu departmanına aktarılmadan önce aşağıdaki adımları kontrol etmelisiniz.DN...
GOOGLE MERCHANT HATALARI
Google Merchant Center, Google Alışveriş için reklamlar oluşturmanıza ve kullanıcıya sunmanıza olanak tanıyan dijital bir platformdur.Bu platform ile e-ticaret web sitesine sahip kişiler, ...
GOOGLE SEARCH CONSOLE HATALARI
1. Search Console Kapsam Hataları1.1. Sunucu Hatası (5XX)Sunucu hatasında listelenen sayfalara Google botu, sunucu çalışmadığından veya şu anda kullanılamadığından erişilememiştir.Gör...
E-ARŞİV VE E-FATURA HATALARI
T-Soft e-ticaret altyapısı kullanan müşteriler Digital Planet firması ile yönetim paneli üzerinden kolayca e-fatura ve e-arşiv oluşturabilirler.E-Fatura İşlemleri makalemizi incelemek i...
SİTEMAP HATALARI
Sitemap arama motoru botları ve tarayıcılar özelinde web sitelerinin daha iyi anlaşılması ve sayfaların dizine eklenmesi için oluşturulmuş sayfalardan ibarettir.Sitemap, bir diğer dey...
PANELDE DİL DEĞİŞKENLERİNİN ÇALIŞMAMASI
Yönetim panelinde metin alanlarının kırmızı renkte ve bozuk olarak gelmesi hatası yaşanabilir.İlgili hatada "Ayarlar > Dil Dosyası Yönetimi" sayfasına girildiğinde dil seçim alanla...
AR-GE DEPARTMANINA KONU AKTARIMI
Ar-ge departmanı müşterilere sunulan ürünler için geliştirmeler, hata düzenlemeleri, yeni entegrasyonlar ve özelliklerin eklenmesi gibi konularla ilgilenmektedir.Ar-ge ...
V5- SİTE GÜNCELLEME SONRASI BANNER GÖRSELİNİN SİLİNMESİ
V5 tema sistemini kullanan müşterilerde sürüm güncellemesi sonrasında siteler detaylı olarak kontrol edilmelidir.Site güncellemesi normal V4 yapısında olduğu gibi yapılmaktadı...
MOBİL UYUMLULUK TESTİ
Mobil kullanım oranının günümüzdeki artışı ile her e-ticaret sitesinin de mobile tamamen uyumlu ve sorunsuz şekilde çalışması gerekmektedir.Siteniz mobil uyumlu değilse mobil cih...
SÜRÜM GÜNCELLEME
T-Soft e-ticaret sisteminde yapılan geliştirmeler ve düzeltilen hatalar sitelere sürüm güncellemesi ile eklenmektedir.Her hafta yapılan işlemlerin bulunduğu yeni bir sürü...
YÖNETİM PANELİNE TESLİMAT ÜLKELERİ EKLEME
Yönetim panelinde teslimat ülkelerinin tamamının olmaması hatası iletildiğinde aşağıdaki işlemleri yapabilirsiniz.Sitede bölgesel kargo, kargolama bölgesi, mağaza ataması gibi tesl...
ARŞİVDEKİ ÜYE GİRİŞ YAPAMADIĞINDA YAPILMASI GEREKENLER
Arşivde bulunan üyeler siteye mail ve şifre bilgileri ile giriş yaptıklarında otomatik olarak arşivden çıkarılmaktadır.Arşivdeki bir üye siteye giriş sağlayamıyor ise veya site panel ...
V5 YENİ MENÜ YAPISINA GEÇİŞ İŞLEMLERİ
V4 altyapısında olan bir siteyi V5 yapısına geçirdikten sonra yeni menü yapısının kullanılabilmesi ve mevcut menülerin V5'e aktarılması için yapılması gereken işlemler bulunmak...
YÖNETİM PANELİNE GİRİŞ HATALARI
T-Soft sitelerinde yönetim paneline girişte alınan hatalar için aşağıdaki adımları takip edebilirsiniz.Hata durumu birden fazla sebepten oluşabilmektedir.Konuyu üst birime iletmeden &...
KARGO NUMARASINA TAKİP LİNKİ EKLEME
T-Soft e-ticaret siteniz ile siparişlerinizin kolay takibi ve gönderimi için anlaşmalı kargo firmaları ile entegrasyon sağlayabilirsiniz.Kargo entegrasyonu kullanırken siparişlerde oluşan ...
GELİŞMİŞ DESTEK PERSONELİ KILAVUZ
GELİŞMİŞ DESTEK PERSONELİ KILAVUZ-V1 01/03/2024 Geli̇şmi̇ş Destek Tanımı T-Soft e-ticaret hizmeti kapsamında, markasına özgü Gelişmiş Destek Hizmeti ile m&...
VARSAYILAN SİTE DİLİ DEĞİŞTİRME
Site açıldıktan sonra varsayılan dil değişimi yapmak isteyen müşterilerde eklenmiş ürün bilgileri vb içerikler var ise direk olarak değişiklik yapılmamalıdır.Eklenen veril...
DESTEK TANIŞMA ARAMASI
T-Soft altyapısına yeni gelen müşteriler için destek ekibi olarak 3 tanışma araması yapılacaktır. 3 aşamalı yapılacak olan bu aramalarda tanışma, panel yönetimi, site d&u...
DİL DEĞİŞKENİ KODLARI KULLANIMI
Birden fazla dil kullanılan sitelerde "Tasarım > Blok Yönetimi" sayfasında kullanılan ve yeni oluşturulmuş bloklarda şablon içerikleri dile göre farklılaştırılabilir.Bloklarda kull...
SEPET BUTONUNUN PASİF GÖRÜNMESİ
Müşterilerden gelen sitede ürün detay sayfalarında üründen sepete bir adet eklendikten sonra aynı sayfada kalarak ikinci adet eklemek istenmesi durumunda sepet butonu pasif g&...
T-SOFT SİTELERİ ARASINDA XML ENTEGRASYONU
Bu makalede yer alan bilgiler T-Soft altyapısında bulunan bir siteden yine T-Soft altyapısında bulunan farklı bir site için yapılan XML entegrasyonunu kapsamaktadır.Farklı altyapılardan gelen, ...
NÖBETLERDE SUNUCU KONTROLLERİ
Akşam ve gece nöbetlerinde sunucuların çalışma durumları sürekli kontrol edilmelidir. Sunucu kontrollerini ve sitelerin takibini rahat ve kolay şekilde yapabilmeniz için k...
TEKLİF İSTE FORMU AÇILMAMA SORUNU
T-Soft e-ticaret altyapısı ile kullanıcılar sitelerinden alışveriş yapan kullanıcılara teklif iste özelliği sunabilir.Teklif iste özelliği ile sepet sayfasında eklenen ürünlerin ye...
MAİLLERDE SİTE LOGOSUNUN KIRIK GELMESİ
T-Soft panelinde müşteriye giden maillerde her sitenin ekli logosu standart olarak yer almaktadır.Müşteriye gönderilen herhangi bir mailde logonun kırık gelme hatası iletildiğinde aşağı...
GÖRSEL ALT ETİKETİ KULLANIMI
Alt etiketi, HTML ve XHTML dokümanlarında kullanılan görsel dosyaların taranmasını kolaylaştırmak amacıyla kullanılan alternatif yazı anlamındaki etikettir. Alt etiketi, arama motorları...
FİYAT EŞİTLEME CRONU
Müşterilerden gelen yönetim paneli ve sitede farklı ürün fiyatları, yanlış indirim oranları görünmesi durumunda aşağıdaki adımları takip edebilirsiniz. Bu durum "Ayarlar ...
PAGESPEED INSIGHTS API
PageSpeed Insights API'si (PSI) hem mobil hem de masaüstü cihazlarda bir sayfanın performansı hakkında rapor oluşturur ve söz konusu sayfanın nasıl daha iyi hale getirilebileceği konusu...
ÜRÜN RESMİ EN/BOY ORANI AYARLAMA
Her e-ticaret sitesi için en önemli konulardan birisi ürün tanıtımlardır.Ürünlere ait görselleri incelemek için yeterli görünümde ve boyutta ...
SMTP MAIL HATALARI
SMTP (Simple Mail Transfer Protocol), elektronik posta (e-posta) iletimi için kullanılan standart bir iletişim protokolüdür. Bu protokol, e-posta gönderme, iletimi ve alımı i&cce...
ENGELLENEN IP BİLGİSİ TANIMLAMA
Telefon veya talep üzerinden siteye ve panele giremediğini ileten müşterilerin IP bilgileri engellenmiş olabilir.Çok sayıda yanlış şifre denemesi vb. işlemlerde güvenlik sebebi i...
YURTİÇİ VE YURTDIŞI SMS ENTEGRASYON FİRMALARI
T-Soft altyapısı ile müşterilere sunulan birden fazla sms entegrasyon firması bulunmaktadır.Müşteriler sms entergasyonları hakkında bilgi almak için aradıklarında veya talep aç...
WEBHOOK KULLANIMI VE LİSANS AKTİFLEŞTİRME
WebHook (Web Kancası) tetiklenmeye ihtiyaç duymayan bir API çeşididir.WebHook, farklı uygulamaların birbirleri ile entegrasyon sağlayabilmeleri için uygulama içerisinde olu...
ERP DEPARTMANI
Kurumsal Kaynak Planlaması (ERP) YazılımıERP yazılımları, finansal yönetim, insan kaynakları, müşteri ilişkileri yönetimi (CRM), stok yönetimi, satış ve dağıtım gibi farklı iş alan...
ÜYE AKTARIMI
Farklı altyapılardan geçiş sağlayan müşteriler çoğunlukla üye bilgilerini aktarma konusunda destek beklemektedirler.Üye sayısı fazla değil ise yönetim panelinde bulun...
CONNECTPROF XML ENTEGRASYONU
Uyumlu olduğu tespit edilen XML linki ile ConnectProf üzerinden entegrasyon sağlamak için öncelikle müşterinin ConnectProf hesabı olması gerekmektedir.NOT : İşlemlere başlamadan ...
DİSK CACHE PASİFLEME LİSANSI
Döviz kuru güncellendiğinde ürün detayına fiyatın yansımaması, ürün detayında alınan ön bellekten kaynaklıdır. Fiyat sepet ve sipariş adımlarında doğru gelecektir.D&...