E-ticaret sitenizin kullanımı ile ilgili eğitici makaleleri arayın.
VARSAYILAN SİTE DİLİ DEĞİŞTİRME
Site açıldıktan sonra varsayılan dil değişimi yapmak isteyen müşterilerde eklenmiş ürün bilgileri vb içerikler var ise direk olarak değişiklik yapılmamalıdır.Eklenen veril...
DİL DEĞİŞKENİ KODLARI KULLANIMI
Birden fazla dil kullanılan sitelerde "Tasarım > Blok Yönetimi" sayfasında kullanılan ve yeni oluşturulmuş bloklarda şablon içerikleri dile göre farklılaştırılabilir.Bloklarda kull...
PANELDE DİL DEĞİŞKENLERİNİN ÇALIŞMAMASI
Yönetim panelinde metin alanlarının kırmızı renkte ve bozuk olarak gelmesi hatası yaşanabilir.İlgili hatada "Ayarlar > Dil Dosyası Yönetimi" sayfasına girildiğinde dil seçim alanla...
HREFLANG ETİKETİ KULLANIMI
Hreflang etiketi, internet sitesindeki içeriklerin farklı diller için oluşturulmuş bilgilerinin ayrıştırılmasını sağlayan aynı zamanda da, arama motorlarına bu durum hakkında bilgi veren...
E-POSTA VE SMS ŞABLON KAYDETMEME HATASI
Altyapıda kullanılan mail ve sms şablonlarında müşteriler kendi düzenlemeleri sağlayabilmektedir.Sitede birden fazla dil kullanılıyor ise her şablon içeriği dile göre düzenl...
NÖBETLERDE SUNUCU KONTROLLERİ
Akşam ve gece nöbetlerinde sunucuların çalışma durumları sürekli kontrol edilmelidir. Sunucu kontrollerini ve sitelerin takibini rahat ve kolay şekilde yapabilmeniz için k...
YÖNETİM PANELİNDEKİ EKSİK AYARLAR
Bazı sitelerde yönetim panelinde "Ayarlar > Genel Ayarlar" içerisinde eksik ayarlar olabilmektedir.Aradığınız bir ayarı demolarda veya farklı sitelerde bulabiliyor ama ilgili sitede g&o...
IP BAZLI YÖNLENDİRME SERVİSLERİ
IP bazlı yönlendirme, kullanıcıların IP adreslerine göre farklı içeriklere veya hedeflere yönlendirilmesini sağlayan bir yönlendirme yöntemidir.Bu yöntemde, ziyare...
ÜYELİK SÖZLEŞMESİ AÇILMAMA HATASI
Üye kayıt sayfasında müşterilere sunulan üyelik sözleşmesi popupunun açılmama hatası oluşabilmektedir.Hata iletildiğinde üyelik sözleşmesi popupunda site/sayfa &ou...
HER SAYFADA AÇILIR PENCERE GÖRÜNME HATASI
Müşteriler sitelerinde anlık bildirim, açılır pencere sayfası gibi çeşitli bilgiler ve amaçlar doğrultusunda popup gösterimleri yapabilmektedir.Gösterilen aç...
ÇOKLU KATEGORİ ÜRÜN SIRALAMA YÖNTEMLERİ
T-Soft altyapısı ile ürünleri aynı anda birden fazla kategoride gösterilebilirsiniz.Bu şekilde kullanılan yapılarda tüm listeleme sayfalarında aynı ürün sıralamasının g&o...
KARGO NUMARASINA TAKİP LİNKİ EKLEME
T-Soft e-ticaret siteniz ile siparişlerinizin kolay takibi ve gönderimi için anlaşmalı kargo firmaları ile entegrasyon sağlayabilirsiniz.Kargo entegrasyonu kullanırken siparişlerde oluşan ...
YURTİÇİ VE YURTDIŞI SMS ENTEGRASYON FİRMALARI
T-Soft altyapısı ile müşterilere sunulan birden fazla sms entegrasyon firması bulunmaktadır.Müşteriler sms entergasyonları hakkında bilgi almak için aradıklarında veya talep aç...
SÜRÜM GÜNCELLEME İŞLEMİNDE SÜRÜM SEÇENEĞİNİN ÇIKMAMA HATASI
Sitelerde güncelleme işlemi esnasında sürüm seçim alanının gelmeme hatasını aşağıdaki adımları takip ederek düzenleyebilirsiniz.1. Son sürüm bir demonun ve gü...
YAPISAL VERİ TEST ARACI HATALARI
Yapısal veri test aracı, web sayfalarınızı daha anlamlı kılmak adına işlenmiş olan yapılandırılmış verilerin geçerliliğini kontrol eder. Yapısal verileriniz hakkında sizlere bilgi verir, işaret...
SİTEMAP HATALARI
Sitemap arama motoru botları ve tarayıcılar özelinde web sitelerinin daha iyi anlaşılması ve sayfaların dizine eklenmesi için oluşturulmuş sayfalardan ibarettir.Sitemap, bir diğer dey...
GOOGLE MERCHANT HATALARI
Google Merchant Center, Google Alışveriş için reklamlar oluşturmanıza ve kullanıcıya sunmanıza olanak tanıyan dijital bir platformdur.Bu platform ile e-ticaret web sitesine sahip kişiler, ...
HOTNOC FTP VE DATABASE GİRİŞ İŞLEMLERİ
Hotnoc sistemi üzerinden FTP ve DATABASE erişim istekleri için aşağıdaki adımları takip edebilirsiniz. SLİDE ADIMLARI Hotnoc üzerinden FTP ve Database erişimi ist...
V5- SİTE GÜNCELLEME SONRASI BANNER GÖRSELİNİN SİLİNMESİ
V5 tema sistemini kullanan müşterilerde sürüm güncellemesi sonrasında siteler detaylı olarak kontrol edilmelidir.Site güncellemesi normal V4 yapısında olduğu gibi yapılmaktadı...
E-FATURA XML ALMA
Yönetim panelinden oluşturulan e-fatura/e-arşiv xml bilgisi görüntülenebilmektedir.E-Fatura xml alma işlemi için aşağıdaki adımları uygulayabilirsiniz.- Takım liderinizken F...
T-SOFT'UN KULLANDIĞI ÇEREZLER
Çerezler (cookies), web siteleri tarafından tarayıcıya gönderilen küçük metin dosyalarıdır. Bu dosyalar, tarayıcının kullanıcının bilgisayarına veya cihazına kaydettiği ve...
V5 YENİ MENÜ YAPISINA GEÇİŞ İŞLEMLERİ
V4 altyapısında olan bir siteyi V5 yapısına geçirdikten sonra yeni menü yapısının kullanılabilmesi ve mevcut menülerin V5'e aktarılması için yapılması gereken işlemler bulunmak...
V5 PANELDE SAYFALARIN GÖRÜNMEME HATASI
V5 panelinde "Tasarım > Blok Yönetimi" sayfasında "Bulunduğunuz Sayfa" seçim alanı veya "Blok Yönetimi" gelmiyorsa aşağıdaki adımları takip ederek düzenleme yapabilirsiniz. &n...
YÖNETİM PANELİNE GİRİŞ HATALARI
T-Soft sitelerinde yönetim paneline girişte alınan hatalar için aşağıdaki adımları takip edebilirsiniz.Hata durumu birden fazla sebepten oluşabilmektedir.Konuyu üst birime iletmeden &...
PAGESPEED INSIGHTS API
PageSpeed Insights API'si (PSI) hem mobil hem de masaüstü cihazlarda bir sayfanın performansı hakkında rapor oluşturur ve söz konusu sayfanın nasıl daha iyi hale getirilebileceği konusu...
GELİŞMİŞ DESTEK PERSONELİ KILAVUZ
GELİŞMİŞ DESTEK PERSONELİ KILAVUZ-V1 01/03/2024 Geli̇şmi̇ş Destek Tanımı T-Soft e-ticaret hizmeti kapsamında, markasına özgü Gelişmiş Destek Hizmeti ile m&...